Onze geuren
Activerend:
Verfrissend, opwekkend, motiverend
Deze geuren maken lichamelijk actief. Vaak zijn hierin sinaasappel, citroen, lemongrass, spar of limoen verwerkt. De activerende werking wordt door een grote klantengroep dagelijks ingezet. Daarnaast worden deze geuren gewaardeerd om de antibacteriële werking. Gebruikers van activerende geuren zijn bijvoorbeeld sportscholen, bedrijven, winkelcentra en hotels.
Geborgenheid:
Vertrouwenwekkend, verbindend, harmoniserend
Vitaliserend
Helder, bevrijdend, luchtzuiverend
Deze geuren beschikken over een krachtige vitaliserende werking. De geest wordt als het ware geactiveerd en voorbereid op het opnemen van nieuwe informatie. Daarnaast wordt de lucht gereinigd door de sterke bacteriedodende werking van de etherische olie. Veelgebruikte grondstoffen voor deze categorie geuren zijn lemongrass, munt, ceder, mirte uit de Andes en citroen. Deze categorie geuren wordt vaak ingezet bij kantoren, instellingen, scholen/studiecentra, overheden en congrescentra.
Ontspannend
Ontspannend, kalmerend, harmoniserend
Neutraliserend
Neutraliserend, vervrissend, luchtzuiverend
Over Natural Mood Makers
Natural Mood Makers is dé expert op het gebied van het verbeteren van de sfeer middels geuren. Met onze natuurlijke geuroliën verbeter je de sfeer in winkels, de concentratie van medewerkers en neem je ongewenste geuren weg.
Onze high-end machines worden geproduceerd in Nederland en Duitsland. Hierdoor kunnen wij altijd de hoogste kwaliteit garanderen. De machines werken met een cartridge-systeem. Deze leveren wij ook in abonnementsvorm. Daarbij bieden wij onze alles-in-1-service. Wij bieden namelijk het product, de installatie, de cartridges en het onderhoud. Daarbij zijn onze oliën altijd natuurlijk én van biologische oorsprong. Dit is goed voor de gezondheid en bovendien voor het milieu.
De voordelen
Onze geuren verbeteren de luchtkwaliteit en daarmee de productiviteit, tot wel 10%. Dit is wetenschappelijk aangetoond. Medewerkers voelen zich daardoor vitaler en prettiger. Iedereen werkt namelijk graag in een ruimte die goede werkprestaties stimuleert. Wanneer je de geur en luchtkwaliteit op kantoor optimaliseert, krijg je meer controle over de productiviteit van de organisatie.
Daarbij kunnen retailers door middel van onze natuurlijke geuroliën de sfeer in hun winkels verbeteren. De winkel is namelijk meer dan een verkooppunt. Daar zijn de retail-deskundigen het inmiddels wel over eens. Beleving in de winkel is daarom essentieel. Deze optimaliseer je door voor iets extra’s te zorgen. De meest geschikte manier hiervoor is geurmarketing. Het heeft namelijk een positief effect op het koopgedrag van de consument. Dit is onderzocht. Het maakt echt een duidelijk verschil. De juiste geur kan het verblijf in een ruimte veraangenamen. Tevens beïnvloedt het op subtiele wijze de gemoedstoestand van mensen. Geen zintuig heeft namelijk zo’n sterke overtuigingskracht als geur. Luister ook naar de podcast: Geur als bepalende succesfactor.